Dostawa z DPD Pickup w super cenie 5,99zł
Na stronie logowania kliknij na podkreślony napis "Nie pamiętam hasła". Następnie wpisz użyty podczas rejestracji adres e-mail. Na wskazaną skrzynkę otrzymasz link do zresetowania hasła.
Dostępność oznacza czas sprowadzenia towaru do magazynu Sklepu. Dostępność 24 godziny, nie oznacza że klient otrzyma produkty w ciągu 24 godzin. Przesyłka zostanie w ciągu 24 godzin, od otrzymania potwierdzenia zamówienia, wysłana przez nasz sklep (z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt).
Nie, zamówienie będzie przesłane po skompletowaniu całego zamówienia. Jeżeli produkty z krótszym czasem oczekiwania mają być wysłane szybciej, należy złożyć oddzielne zamówienia.
Nie. Cena wyświetlana obok towaru określa jego wartość. Opłata za dostawę doliczana jest do całego zamówienia. Szczegółowa tabela opłat znajduje się tutaj.
Kod promocyjny jest przyznawany w trakcie trwania konkretnych kampanii promocyjnych. Zapisz się do newslettera - tam najczęściej udostępniamy promocje dedykowane odbiorcom newslettera.
Tak, Sklep realizuje wysyłki zamówień poza granice Polski.
Tak. Pozytywna autoryzacja karty jest równoznaczna z przelaniem środków z konta klienta na konto Sklepu.
Jeśli chcesz, aby wybrane towary zostały wysłane do dwóch różnych osób, powinieneś złożyć dwa zamówienia.
Tak, w takiej sytuacji prosimy o kontakt z działem obsługi Klienta telefonicznie lub za pomocą formularza kontaktowego. Proszę podać numery zamówień, które mają być połączone w jedno. Połączenie zamówień zostanie potwierdzane e-mailem.
Oferta towarów znajdujących się na naszych półkach powstaje na podstawie danych od współpracujących z nami dostawców. Stale uwiarygodniamy, uaktualniamy listę towarów dostępnych. Niestety może się zdarzyć w przypadku bielizny, że rozmiar lub kolor, który został włożony do koszyka nie jest już produkowany lub dostępny u dystrybutora (np. w przypadku wyprzedaży towarów, które można zakupić u nas w cenie promocyjnej).
Jest to możliwe tylko w przypadku wysyłki kurierem. Radzimy jednak jako dzień nadania przesyłki przez Sklep podać wcześniejszą datę (2 dni wcześniej niż data dostarczenia) i osobiście ustalić z przedstawicielem kuriera datę i godzinę dostarczenia przesyłki. Zdarzają się przypadki losowe gdy kurier nie może dostarczyć paczki w ciągu 24 godzin od daty nadania, jeśli więc ważne jest aby przesyłka dotarła określonego dnia konieczne jest monitorowanie przesyłki we własnym zakresie.
Sklep nie odpowiada za system pracy firmy kurierskiej, w tym za ustalanie godziny doręczenia czy też kontakt telefoniczny ze strony kuriera przed doręczeniem.