Metody płatności

POKAŻ MENU

Metody płatności

Zapłać tak, jak lubisz najbardziej. Udostępniamy Ci do wyboru znane i sprawdzone metody płatności.


PayU - szybkie płatności online
System szybkich płatności internetowych, który umożliwia natychmiastowe dokonanie wpłaty. W ramach PayU masz do dyspozycji płatność: BLIKiem, przelewem tradycyjnym, kartą płatniczą, portfelem elektronicznym.
Transakcje obsługiwane przez PayU zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa. Przy płatności PayU nie pobieramy żadnych dodatkowych prowizji.


BLIK - szybkie i wygodne płatności za pomocą kodu
Płatności BLIK to szybki, wygodny i bezpieczny sposób dokonywania transakcji internetowych.


PayPo - kup teraz, zapłać za 30 dni
Kupując z PayPo masz aż 30 dni na zapłatę za zakupy - bez dodatkowych kosztów. Płacisz dopiero po odebraniu zamówienia, po sprawdzeniu produktów i po stwierdzeniu, że Ci pasują, bez zamrażania swoich środków. Świat zakupów przed PayPo nie był tak wygodny i bezpieczny. Teraz kupujesz Po prostu bardziej smart.

Jak to działa? Sprawdź szczegóły TUTAJ.


PayPal
Za pomocą systemu PayPal możesz płacić i akceptować płatności kartą kredytową oraz z konta PayPal.


Płatność kartą - płać szybko i bezpiecznie swoją kartą płatniczą
Zostaniesz poproszony o podanie numeru karty. Następnie może nastąpić przekierowanie do Twojego banku, aby uwierzytelnić dane. Szczegóły takiego procesu możesz poznać kontaktując się z bankiem.


Płatność na konto
Właściciel konta: Grupa MODNE ZAKUPY Sp. z o.o.
Adres: 75-846 Koszalin, ul. Słowiańska 6
Bank: BNP Paribas
Nr konta: 10 1600 1462 1818 4425 9000 0002
W tytule płatności należy podać wyłącznie NUMER ZAMÓWIENIA.
Prosimy o dokonanie przelewu w terminie 5 dni od złożenia zamówienia. Przy tej formie płatności klient ponosi ryzyko zapłaty za towar, którego nie będziemy mogli sprowadzić, w takim przypadku kwota za niezrealizowaną część zamówienia będzie zwrócona na rachunek bankowy klienta.


Płatność za pobraniem
Zapłacisz przy odbiorze paczki. Zakupy możesz również odebrać i opłacić w punkcie odbioru osobistego. To czy dany punkt odbioru osobistego ma możliwość opłaty zamówienia przy odbiorze, jest weryfikowane przez system w procesie składania zamówienia.

Nie akceptujemy płatności niektórymi kartami Visa Electron oraz edc/Maestro. O tym, czy dana karta Visa Elektron może być używana przy płaceniu w internecie, decyduje bank-wystawca karty. Informacje dotyczące karty płatniczej przesyłane są bezpośrednio pomiędzy klientem a serwwisem PayU i nie są udostępniane obsłudze naszego sklepu. Znane one są tylko bankowi rozliczającemu transakcje.

Klient zakładając konto w Sklepie otrzymuje możliwość dysponowania nadpłatami, rozumianymi jako środki do wykorzystania przez Klienta. W przypadku powstania nadpłat na koncie obowiązują następujące zasady zwrotu:

- na rachunek bankowy (należy podać numer rachunku)
- przekazem pocztowym (kwota nie może być niższa niż 12,00 zł. Koszt przekazu ponosi Klient: 5,00 zł + 1% od zwracanej kwoty)
- na kartę kredytową (jeżeli zamówienie było opłacone taką formą).

Ze względu na bezpieczeństwo środków pieniężnych Klienta polecenie zwrotu nadpłaty może nastąpić po otrzymaniu decyzji od Klienta drogą mailową wysłanego z konta e-mail zarejestrowanego w Sklepie. Sklep ma prawo do zweryfikowania tożsamości Klienta składającego polecenie zwrotu.



NIEUDANA PŁATNOŚĆ

PayU - jeśli zamówienie było złożone jako "Zalogowany", płatność możesz ponowić na Twoim koncie Klienta przechodząc do zakładki "Zamówienia w realizacji”. Płatność możesz także ponowić przez link w wiadomości e-mail, otrzymanej po złożeniu zamówienia oraz po nieudanej płatności. Jeśli wiadomość nie dotarła lub chcesz zapłacić przy odbiorze, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta przez formularz kontaktowy lub telefonicznie. W przypadku płatności za pobraniem zostaną doliczone koszty wysyłki według tabeli

PayPal - w przypadku nieudanej płatności PayPal nie mamy możliwości wygenerowania nowego linku. Jeśli produkt jest jeszcze dostępny na naszej stronie rekomendujemy złożenie nowego zamówienia, a nieopłacone zamówienie zostanie automatycznie anulowane po 24 godzinach od momentu jego złożenia. Jeśli produkt nie jest już dostępny na stronie lub chcesz opłacić zamówienie przy odbiorze, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta przez formularz kontaktowy lub telefonicznie. W przypadku płatności za pobraniem zostaną doliczone koszty wysyłki według tabeli

PayPo - jeśli płatność nie została zrealizowana Konsultant PayPo skontaktuje się z Tobą i pomoże dokończyć proces. Po pomyślnie zakończonej transakcji otrzymasz e-mailem komplet informacji dotyczący spłaty wraz z linkiem do panelu, w którym możesz zarządzać swoimi płatnościami w PayPo. Możesz także skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta PayPo pod nr tel: 22 333 74 60 lub e-mailem: bok@paypo.pl